loading...
پی سی فارس
admin بازدید : 126 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

p30fars

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۲۸Kbps

خواننده: محسن یگانه

آلبوم: سال کبیسه

سال انتشار:

 

  1. خیال
  2. برو
  3. تهمت
  4. نشکن دلمو
  5. نفرین
  6. سال کبیسه

—————————————————————————————————————-

خواننده: محسن یگانه

آلبوم: بنویس از سر خط

سال انتشار: ۱۳۸۵

  1. بنویس از سر خط
  2. کربلا
  3. دیگه چی میخوای
  4. برو بابا
  5. بی حیا
  6. دل ساده من
  7. شاهد
  8. فاصله
  9. دلمو بردی
  10. روتو کم کن

—————————————————————————————————————-

خواننده: محسن یگانه

آلبوم: وقتی رفتی

سال انتشار: ۱۳۸۵

  1. غربت من
  2. هنوز [ ورژن جدید ]
  3. وقتی رفتی
  4. نفرین [ ورژن جدید ]
  5. وقتی نیستی
  6. کدوم شانس
  7. گیرم بازم بیایی
  8. میدونی

—————————————————————————————————————-

خواننده: محسن یگانه

آلبوم: نفس های بی هدف

سال انتشار: ۱۳۸۷

  1. آی خدا دلگیرم ازت
  2. آخه دل من [ ورژن جدید ]
  3. نخواستم
  4. گناهی ندارم
  5. اینجا جای تو نیست
  6. چشمای خیس من
  7. سرتو بگیر بال
  8. نشکن دلمو [ ورژن جدید ]
  9. هیچکی نمیتونه
  10. بنویس از سر خط [ ورژن جدید ]
  11. آخه دل من [ بی کلام ]

—————————————————————————————————————-

خواننده: محسن یگانه

تک آهنگ

  1. اشک
  2. چوپون دروغگو
  3. اند خلاف
  4. گرگ و میش
  5. حیف
  6. جواب
  7. جای تو نیست
  8. خاکسترم نکن
  9. ماه عسل
  10. نخواستم
  11. نشانی
  12. پاره تنم کجاست
  13. پای من جونیتو هدر نده
  14. سلول عشق
  15. ظالم
  16. گرد و غبار [  با همراهی صبا ناظم ]
  17. گله کرکس ها
  18. بخواب آروم [ با همراهی مرتضی شعبانی ]
  19. رمیکس [ گلچین ]

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 3,666
  • بازدید کلی : 21,321