loading...
پی سی فارس
admin بازدید : 16 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

در بانک الکترونیکی ویرتاپی عضو بشید و ۱۰۰ دلار هدیه بگیرید در ضمن روزانه فقط با وارد شدن به سایت ۲۵ دلار هدیه میگیرید !!

پبت نام در ویرتاپی:

p30fars

توضیحات بیشتر درباره این بانک در ادامه مطلب …

 

همان طور که می دانید حسابهایی مانند paypal-payza و ازاین قبیل با توانایی وامکاناتی که دراختیارکاربران اینترنتی قرار می دهند اعتبار وقدرت ویژه ای را پیدا کرده اند. طور ی که هر روزه درسرتاسر دنیا هزاران نف راز طریق این گونه حسابها پول به دیگر بانکها و حسابهای بین المللی و دیگرکشورها منتقل می کنند.
مثلا تاجران  و فروشندگان و نیز صاحبان شرکت ها از جمله مهمترین استفاده کنندگان از این سیستم ها هستند که پولهای کلانی را منتقل و transfer می کنند.

 

در درجه بعدی internet marketer ها یا همان بازاریابان و فعالان اینترنتی از جمله مهمترین کاربران این گونه حسابهای بین المللی هستند . مانند اعضای سایت های کلیکی ptc که پولهای خود را از طریق این حسابها دریافت می کنند.

 

اما چند ماهی است که یک شرکت بزرگ قصد تحولی عظیم ،سراسری ، بنیادی و شگرف در رابطه با این گونه حساب ها را دارد. این شرکت قصد دارد که با بزرگترین و معتبرترین شرکت ها و بازارهای قدرتمند دنیا قرارداد بسته . بزرگترین و معتبرترین تاجران دنیا و صاحبان بازار را به سوی خود بکشاند، با بزرگترین سایت هایی که در زمینه ی خرید و فروش اجناس از طریق اینترنت فعالیت می کنند تعامل ۲ طرفه داشته باشد (مانند amazon و ebay).و خلاصه با هر جانب و سویی که با نقل و انتقال پول و خرید و فروش کالا سر و کارداشته باشد ارتباط برقرارکند. نیز قابلیت انتقال پول فرد به فرد در داخل خود سیستم را نیز به وجود آورد. (person to person)

 

 

در مرحله  بعدی تعداد بسیار زیادی کاربر و عضو بدست آورد (تعداد زیادی از کاربران اینترنتی و فعالان بازاریابی اینترنتی دراین سایت ثبت نام کرده و صاحب اکانت و حساب شوند) ، طوری که نام این شرکت بر سر زبان ها بیفتد وهر کاربر یک حساب برای خودداشته باشد. (طوری که این سایت درحال حاضر اقدام به تهیه ی اعضا و کاربران کرده و به قول خودش قبل از اینکه کاربرانش را به ۲ الی ۵ میلیون کاربر نرساند به صورت رسمی فعالیتش را شروع نخواهدکرد) (درحال حاضر این شرکت توانسته بیش از ۲میلیون کاربر جذب کند) .وانتقال پول بین افراد از طریق این اکانت ها و حسابهای خود این شرکت خیلی راحت صورت پذیرد. نیز هر کاربر یک debit card وcredit card یا همان کارت اعتباری پولی مخصوص به خود با آرم و نام این شرکت داشته باشد.

 

نام این شرکت که می خواهد چنین تحول بنیادین را ایجادکند virtapay است. شرکتی که می خواهد paypal و alertpay را به تاریخ بسپارد . شرکتی که به جای اینکه پولهای بسیار کلانی را به خاطر تبلیغ و کسب اعتبار و جذب تاجران و مشتریان به شرکتهای تبلیغاتی و بازاریابی بسپارد ، ازطریق کمک و نظرسنجی خود کاربران و اعضا قبل از افتتاح رسمی اش می خواهد بنیان شود.

 

 

این شرکت در حال حاضر به صورت رسمی افتتاح نشده و در مراحل آغازین و عضوگیری قرار دارد. طوری که بابت فعالیت روزانه کاربران خود که نظرسنجی و پاسخ به سوالات و کسب راهنمایی و اشتراک گذاری تفکرات و کمک برای ایجادچنین تحولی می باشد پول خوبی هم پرداخت می کند. (البته این امر مداوم نیست و زمانی که این شرکت حد نصاب کاربرانش را به دست آورد یا این مقدار هزینه را حذف می کند و یا اینکه مقدار آن رابسیار بسیار پایین می آورد.)
نیز این شرکت به افراد فعالی که شرکت را به دیگر کاربران اینترنتی و دوستان خود معرفی کنند بابت هرنفر ۲۵ دلار پاداش فوری میدهد.

 

 

(البته پولی که به حساب شما واریز می شود در حال حاضر قابل برداشت نیست و تا افتتاح رسمی سایت باید منتظر بمانید. درضمن این پول پول مجازی بوده و مختص خود ویرتاپی میباشد.)

 

این سایت هم قوانین ومقررات مخصوص خود را داراست و اجازه ی افتتاح بیش از یک حساب را نمی دهد. طوری که مجهز به سیستم امنیتی قدرتمندی است. (positive ssl) و نیز روند و شیوه ی خاص خود را دنبال می کند.

 

 

این سایت روی سرورهای قدرتمند و پرسرعت بنا شده است.  گفته می شود که صاحبان این حساب همان صاحبان سایت قدرتمند facebook هستند.

 

البته درباره اسکم بودن و کلاهبردار بودن آن نظرات بسیار زیادی گفته شده ولی تا زمانی که به ازای وارد شدن به حسابتان در هر روز بیست دلار مجانی واریز میکند ، خوب باید گفت که فعلا هیچ کلاهی سر ما نرفته است !  پس هنوز هیچ چیز  معلوم نیست !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 4,103
  • بازدید کلی : 21,758